Lidmaatschap bij Scouting Wilo

Lid worden

Wil je samen met andere kinderen buiten spelen, hutten bouwen en op avontuur? Dat kan bij Scouting Wilo, en dat kan zelfs elke week! Kom eens een keer kijken, dan kun je zelf zien hoe leuk het is!

Bij scouting spelen kinderen in leeftijdsgroepen. Lees hier meer over de verschillende leeftijdsgroepen, die we speltakken noemen. Wil je een keer komen kijken? Neem dan contact op met de speltakleiding of de secretaris.

Wil je lid worden van Scouting Wilo, let dan op het volgende:

– Het lidmaatschap gaat in vanaf de eerste van de maand. Vanaf dan betaal je ook contributie.

– De leiding houdt bij de voorbereidingen voor de opkomst rekening met je komst. Meld je daarom op tijd af als je een keertje niet kan komen.

– Als je lid wordt, willen we graag dat je ons machtigt om de contributie automatisch te incasseren. De contributie wordt per kwartaal afgeschreven, aan het eind van de eerste maand van het kwartaal.

De contributie bedraagt 160 euro per jaar, bevers betalen 125 euro.

– Als je lid wordt van Scouting Wilo, draag je het scoutinguniform. Iedere speltak heeft een eigen kleur blouse. De das kun je je hele scoutingloopbaan bij de Wilo blijven gebruiken. Dassen en blousen worden centraal ingekocht door de leiding en kunnen bij vertrek vaak worden doorverkocht.

Het inschrijfformulier voor Scouting Wilo kun je vragen bij de speltakleiding. Het ingevulde inschrijfformulier kun je scannen en mailen naar ledenadministratie@scoutingwilo.nl of inleveren bij de speltakleiding.

Toelichting op lidmaatschap
Verzekeringen

Wijzigingen doorgeven

Ben je verhuisd of kloppen je betaalgegevens niet meer? Geef je wijzigingen op tijd aan ons door.

Persoonlijke gegevens kun je zelf aanpassen in Scouts Online (SOL). De inloggevens hiervoor heb je bij inschrijving ontvangen. Ben je de inloggegevens kwijt? Dan kun je via SOL nieuwe inloggegevens aanvragen, via sol.scouting.nl. Een wijziging in de betaalgegevens kun je direct doorgeven aan de penningmeester van Scouting Wilo met het wijzigingsformulier. Ook voor andere vragen over je lidmaatschap kun je contact opnemen met de penningmeester.

Wijzigingsformulier

Opzeggen

Wil je je lidmaatschap bij Scouting Wilo opzeggen? Geef het tijdig aan ons door.

Het lidmaatschap bij Scouting Wilo opzeggen kan minimaal één maand voor aanvang van een nieuw kwartaal. We zijn anders genoodzaakt nog een kwartaal contributie in rekening te brengen. Het lidmaatschap opzeggen dient schriftelijk gedaan te worden door middel van het te downloaden opzegformulier. Het volledig ingevulde formulier kun je scannen en mailen naar ledenadministratie@scoutingwilo.nl.

Opzegformulier

Vrijwilliger worden

Ben jij enthousiast en vind je het leuk om kinderen en jongeren te begeleiden bij hun persoonlijke ontwikkeling? Zoek je een maatschappelijke stage? Of heb je misschien bestuurlijke kwaliteiten die je wilt inzetten? Dan is Scouting Wilo op zoek naar jou!

Ook als je bestuurlijke kwaliteiten wilt inzetten of gewoon een klusje wilt doen op het moment dat het jou uitkomt, zijn we op zoek naar jou! Neem gerust eens contact met ons op, via info@scoutingwilo.nl.

Heb je een vraag? Neem contact met ons op! Lees verder